فرمالن: فصل گذشته برایم خیلی سخت بود

 

توماس فرمالن، مدافع بارسلونا، اولین فصل حضورش در این تیم را بسیار سخت دانست.


 

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن فصل گذشته از آرسنال به بارسلونا پیوست ولی به دلیل مصدومیت، تنها یک بازی برای بارسا در طول فصل انجام داد. او که اخیرا 30 ساله شده، عنوان کرد که قبول سکونشینی و دوری از میادین برای او خیلی سخت بوده است.
او گفت:" برای من خیلی سخت بود که کل فصل را بیرون باشم ولی دلیل دوری من مصدومیت بود. وقتی شما به یک باشگاه جدید می‌آیید، قصد اثبات توانایی ‌هایتان را دارید ولی به خاطر مصدومیت موفق به این کار نشدم. حالا باید با چیزهای جدید خودم را هماهنگ کنم. یک زندگی جدید، یک مربی جدید، یک شهر جدید. فصل طولانی پیش روی من خواهد بود. انگیزه هایم مثل گذشته است. فصل قبل سه گانه را کسب کردیم و می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت. حالا تیم ما مثل فصل گذشته است و انگیزه هایمان نیز مثل فصل قبل. باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 2:17 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.